Державне підприємство “Херсонський морський торговельний порт” знаходиться на правому високому березі Дніпра, в 25 км від Дніпровського лиману і в 95 км від моря. Порт заснований в 1778 р, але для великих вантажоперевезень довгий час не використовувався через недостатню глибину Дніпра.

Кілька цифр про нас

За багато років роботи державне підприємство “Херсонський морський торговельний порт” надійно зарекомендувало себе на світовій мапі морських перевезень.

0%
Задоволених клієнтів
0
Робітників порту
$0
Заробітна платня
0
Вік порту
1778

Рік заснування

Місто Херсон було засновано указом Катерини ІІ від 18 червня 1778 року.

Місто створювалося для захисту південних рубежів Російської імперії. Для їх зміцнення було вирішено побудувати місто в гирлі Дніпра з суднобудівної верф’ю, торговою пристанню і фортецею, які повинні були стати базою для створення чорноморського флоту. Ім’я місту дали на честь давньогрецької, а пізніше візантійської колонії Херсонес. Тим самим Імперія оголошувала себе правонаступницею стародавньої держави і заявляла свої права на ці землі.

1803

Торговий порт

У 1803 році Херсон отримує статус губернського центру, перший свій герб і починає розвиватися як торговий порт. На асигновані урядом кошти в 1806 році будується верф торгового суднобудування, з якої щорічно спускалося на воду від 20 до 30 торгових суден. Відбувається постійне зростання економічних потреб міста, новий приплив робочої сили, збільшення кількості населення і обсягу будівництва.

1806

Створення верфі

В 1806 році будується верф торгового суднобудування, з якої щорічно спускалося на воду від 20 до 30 торгових суден. Відбувається постійне зростання економічних потреб міста, новий приплив робочої сили, збільшення кількості населення і обсягу будівництва.

1831

Суднобудування

На початку ХІХ ст. місто стало великим центром цивільного суднобудування. Херсон продовжував розвиватися. Звідси за кордон відправляли стройової ліс, шерсть, сало, пшеницю, мідь, рибу; ввозили тонкі сукна, шовку, прянощі. У 1831 р купецькі верфі стали єдиною державною верф’ю, де за період з 1833 по 1843 було споруджено 187 судів. Порт мав великим вітрильним і паровим флотом

1900

Експорт

Лише в кінці 1890-х рр. після поглиблення судноплавного каналу через Херсонський морський порт великими партіями пішов експорт вовни і зерна, і до 1900 р порт вийшов на 4-е місце з експорту в Російській Імперії з щорічним вантажообігом майже 900 тисяч тонн. З 1901 року, після 30-річної перерви, пов’язаної з роботами по поглибленню Дніпровського дна, знову відкриваються морські ворота міста. Херсон стає значним портом експортування хліба.

1970

Вантажообіг

За післявоєнні роки Херсон перетворився на промисловий, сільськогосподарський та культурний центр на півдні України. Обладнаний сучасною технікою, Херсонський морський торговельний порт стає одним з провідних на Чорному морі, займав гідне місце в зовнішньоторговельних зв’язках СРСР. До кінця 1970-х рр. вантажообіг порту наблизився до 4 мільйонам тонн., механізація вантажно-розвантажувальних робіт перевищила 90%. Річний пасажиропотік, в свою чергу, досяг 100 тисяч чоловік.

2019

Сучасне підприємство

В даний час Херсонський морський торговельний порт – сучасне підприємство, що входить до складу єдиного транспортного комплексу України. Порт розташований на правому березі Дніпра, в 15 км від його гирла. Підхід до нього здійснюється по фарватеру, який проходить по річці Рвач, рукаву Ольховий Дніпро і власне по Дніпру.

Керівництво

Сухин Олександр Анатолійович

в.о. директора

Осипов Олександр Сергійович

начальник відділу управління персоналом та заробітною платою

Шулешко Ларіса Василівна

начальник адміністративного відділу

Охріменко Дмитро Петрович

в.о. заступника директора з експлуатації

Наші клієнти

Меню