Підсумки діяльності морегосподарського комплексу

28 лютого у Києві під головуванням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна відбулася нарада щодо підсумків діяльності морегосподарського комплексу за 2018 рік, планів роботи на 2019 рік та встановлення нових графіків погашення заборгованостей між Державним підприємством “Адміністрація морських портів України”, Державним підприємством “Херсонський морський торговельний порт”, Державним підприємством “Скадовський морський торговельний порт” та Державним підприємством “Ренійський морський торговельний порт”.

В.о директора херсонського морського порту Олександр Сухин взяв участь у зазначеному засіданні та виступив із доповіддю про результат роботи підприємства за 2018 рік:

— ДП «ХМТП» працює в жорстких конкурентних умовах, в операційній акваторії Херсонського морського порту працює 11 портових операторів. При загальній тенденції падіння вантажопотоків по Херсонському регіону на 8%, ДП «ХМТП» досягнуло росту 11,5%. Найбільш вагома втрата вантажопотоку спостерігається по зерновим вантажам, що першочергово пов’язано з переорієнтацією зернотрейдерів на мілководні річкові елеватори, — зазначив Олександр Сухин.

Також Олександр Анатолійович зауважив, що наразі спостерігається зниження ставок навантажувально-розвантажувальних робіт, що по Херсонському регіону складає 25-36%. Проте внаслідок високої завантаженості, підприємство було вимушене формувати додаткові бригади докерів для обробки вантажів.

Окремо слід відмітити, що за результатами другого півріччя 2018 року, керівництво вивело підприємство на прибутковий рівень в 10 млн. грн.. Однак, накопичений збиток за перше півріччя 2018 року не дозволив сформувати позитивний фінансовий результат в цілому за рік.

Стратегічний та інвестиційний план розвитку Херсонського морського порту передбачає участь підприємства в реалізації державно-приватного партнерства у формі концесії. Таким чином, державне майно порту буде передано приватному партнеру на визначений строк для цілей здійснення діяльності у сфері будівництва та експлуатації морських портів, їх інфраструктури та взяття певних інвестиційних зобов’язань щодо об’єкта партнерства.

Вернуться к списку новостей