Запуск концесії Херсонського морського торгового порту – це ключове завдання

  1. 🏠
  2. Новини
  3. Запуск концесії Херсонського морського торгового порту – це ключове завдання

«Міністерство інфраструктури України продовжує роботу над поліпшенням фінансового стану Херсонського, Скадовського та Ренійського морських портів. І, як показує світова і європейська практика, розвиток державно-приватного партнерства та залучення приватних інвестицій – це єдиний шлях розвитку цих та інших підприємств морської галузі. І менеджмент портів має проявляти ініціативність, докладати всіх зусиль для пошуку стратегічних і інвесторів. З боку Міністерства вам гарантована повна підтримка », – зазначив Володимир Омелян.

Також він зазначив, що необхідно оптимізувати всі виробничі процеси і позбутися від непрофільних активів, зробити все, щоб об’єкти стали привабливими для інвесторів. «Необхідно максимально ефективно використовувати вікно малої приватизації і дати нове життя державним Стивідор. Збиткові порти, які десятиліття йшли дорогою вмирання, можуть врятувати тільки інвестиції. А людям на місцях, щоб не було ніяких спекуляцій, потрібно пояснювати, що концесія – це захищені робочі місця, гідні зарплати, перспектива для працівника і підприємства. Тому можна швидше успішний запуск пілотного проекту концесії Херсонського морського торгового порту – це ключове завдання », – підкреслив глава Міністерства інфраструктури України.

За даними АМПУ, останнім часом спостерігається тенденція скорочення частки державних стивідорних компаній в загальному обсязі вантажопереробки.

«АМПУ через свої філії в портах створює рівні умови для всіх портових операторів, проте державним Стивідор все важче конкурувати з приватним сектором через надмірне фіскальне навантаження і технологічні чинники. Інвестиційні проекти на основі концесії майнових комплексів в морських портах за умови збереження контролю держави за майном – це один з кращих інструментів щодо підвищення ефективності роботи державних підприємств. Тому запланований концесійний проект в Херсонському морському торговому порту повинен стати орієнтиром і для інших державних підприємств портової галузі », – зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс.

Наступний запис
Херсонський морпорт: традиції, престиж, соціальні гарантії
Меню