Концесія ХМТП збільшить надходження до місцевого бюджету.

8 лютого 2019 року відбулися переговори щодо питання концесійного проекту Херсонського морського торговельного порту.

Захід пройшов за участі заступника Міністра інфраструктури України Віктора Довганя, голови Проектного офісу з питань державно-приватного партнерства «SPILNO» Тараса Бойчука, голови ОДА Андрія Гордєєва, в.о. директора ДП “Херсонський морський торговельний порт” Олександра Сухина та в.о. начальника Херсонської філії ДП «Адміністрація морських портів України» Володимира Гаращенко.

Херсонський морський порт розташований в гирлі річки Дніпро, 28 км від Дніпро-Бузького лиману і 90 км від Чорного моря. Доступ до порту з річки, залізниці та автомобільних доріг робить його привабливим мультимодальним вантажним хабом. Проте обмежений потенціал підприємства не потребує залучення додаткових фінансових ресурсів для його розвитку, зокрема, шляхом передачі його в концесію в рамках державно-приватного партнерства.

— Розвиток ДП “ХМТП” стратегічно важливий для області. Він залежить від модернізації інфраструктури, підвищення ефективності управління персоналом, зменшення корупційної складової та інших факторів, які забезпечує саме концесія, — вважає ОДА Андрій Гордєєв.

Заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань переконаний, що такі проекти виправдали себе і вже давно успішно реалізуються в економічно розвинених країнах, а також тих, які відновлюють національну економіку в несприятливих умовах. Тому що, як засвідчила світова практика, впровадження концесійних проектів — досить дієве рішення, що сприятиме збільшенню внесків у бюджет країни, міста й інфраструктуру в цілому.

Державно-приватне партнерство дозволить залучати приватний капітал в інфраструктуру в стислі строки, а також забезпечувати швидке економічне зростання. Фахівці прогнозують збільшення надходжень в місцевий бюджет на 55 млн. грн..

Вернуться к списку новостей