Port’s history
The port is located on the right high bank of the Dnieper, 25 km from the estuary of Dnieprovsk and 95 km from the sea. The port was founded in 1778, but for large freight it was not used for a long time because of insufficient depth of the Dnieper.
about us
For many years of work Kherson Sea Commercial Port has reliably established itself on the world map of sea transportation.
Satisfied customers
Port workers
Average salary
Port years
Year of foundation
The city of Kherson was founded by decree of Catherine II of June 18, 1778.
The city was created to protect the southern borders of the Russian Empire. To strengthen them, it was decided to build a city at the mouth of the Dnieper with a shipyard, a trading pier and a fortress, which were to become the basis for the creation of the Black Sea Fleet. The city was named after the ancient Greek and later Byzantine colony of Chersonese. Thus, the Empire declared itself the successor to the ancient state and claimed their rights to these lands.
Торговий порт
У 1803 році Херсон отримує статус губернського центру, перший свій герб і починає розвиватися як торговий порт. На асигновані урядом кошти в 1806 році будується верф торгового суднобудування, з якої щорічно спускалося на воду від 20 до 30 торгових суден. Відбувається постійне зростання економічних потреб міста, новий приплив робочої сили, збільшення кількості населення і обсягу будівництва.
Будівництво верві
В 1806 році будується верф торгового суднобудування, з якої щорічно спускалося на воду від 20 до 30 торгових суден. Відбувається постійне зростання економічних потреб міста, новий приплив робочої сили, збільшення кількості населення і обсягу будівництва.
Суднобудування
На початку ХІХ ст. місто стало великим центром цивільного суднобудування. Херсон продовжував розвиватися. Звідси за кордон відправляли стройової ліс, шерсть, сало, пшеницю, мідь, рибу; ввозили тонкі сукна, шовку, прянощі. У 1831 р купецькі верфі стали єдиною державною верф’ю, де за період з 1833 по 1843 було споруджено 187 судів. Порт мав великим вітрильним і паровим флотом
Експорт
Лише в кінці 1890-х рр. після поглиблення судноплавного каналу через Херсонський морський порт великими партіями пішов експорт вовни і зерна, і до 1900 р порт вийшов на 4-е місце з експорту в Російській Імперії з щорічним вантажообігом майже 900 тисяч тонн. З 1901 року, після 30-річної перерви, пов’язаної з роботами по поглибленню Дніпровського дна, знову відкриваються морські ворота міста. Херсон стає значним портом експортування хліба.
Вантажообіг
За післявоєнні роки Херсон перетворився на промисловий, сільськогосподарський та культурний центр на півдні України. Обладнаний сучасною технікою, Херсонський морський торговельний порт стає одним з провідних на Чорному морі, займав гідне місце в зовнішньоторговельних зв’язках СРСР. До кінця 1970-х рр. вантажообіг порту наблизився до 4 мільйонам тонн., механізація вантажно-розвантажувальних робіт перевищила 90%. Річний пасажиропотік, в свою чергу, досяг 100 тисяч чоловік.
Сучасне підприємство
В даний час Херсонський морський торговельний порт – сучасне підприємство, що входить до складу єдиного транспортного комплексу України. Порт розташований на правому березі Дніпра, в 15 км від його гирла. Підхід до нього здійснюється по фарватеру, який проходить по річці Рвач, рукаву Ольховий Дніпро і власне по Дніпру.
Administration

Sykhin Olexander Anatoliyovuch

Osupov Olexandr Sergijovuch

Shyleshko Larusa Vasulivna

Okhrimenko Dmutro Petrovuch
Our customers
